Türkiye’de 1991 yılından bu yana raflarda yer alan Vivident, gerek meyveli gerekse ferahlatan lezzetleriyle ve içeriğindeki Xylitol sayesinde ağız ve diş sağlığı konusunda öncü bir marka olmuştur. Türkiye’de birçok ilke imza atan Vivident, yeniliklerin ve ilklerin öncüsü olarak ‘’Çiğne ve Gülümse‘’ sloganıyla tüketicilerinin gönüllerinde taht kurmuştur. 2018 yılında yaptığı tüketici araştırması sonrasında marka konumlandırmasını değiştiren Vivident, yeni konumlandırmasıyla iddalı, ilham veren ve dinamik bir markaya dönüşerek, tüketicinin özgüven anlarını sahipleniyor. İletişim dilindeki enerjik ve ilham veren tonu ile Çiğne, Gülümse, Özgüvenini Tazele! sloganını pekiştiriyor.
Vivident Uzuuuuuuuun Süreli Kesintisiz Ferahlık Dolu Vivident 45’ reklam filmini tüketicileriyle buluşturuyor! Türkiye’nin en çok tercih edilen bir numaralı şeker içermeyen sakızı Vivident 45’, aynı zamanda Türkiye’nin uzun süre ferahlık sunan ilk sakızı unvanına sahip. Vivident 45’, yeni reklam filmini yayınladı! Reklam filmi, ürünün kanıtlanmış etkisi olan 45’ dakika boyunca kesintisiz ferahlık hissini ekranlara taşıyor.
Türkiye’nin şeker içermeyen bir numaralı sakızı Vivident 45 Dakika’nın pratik taşınabilir cüzdan ambalaj formatının ardından şimdi de kullanımı pratik şişe formunu çıkardı. Türkiye sakız pazarını uzun süreli kesintisiz ferahlık etkisiyle tanıştıran Vivident 45’, yeni reklam filmi ile şimdi televizyon ekranlarında, dijital platformlar ve açık hava mecralarında yayınlanıyor.
Filmde, festivale girmek için beklediği uzun kuyrukta havanın ve bekleyişin bunaltıcılığından sıyrılmak isteyen bir gencin imdadına Vivident 45’ yetişiyor. Nane aromasıyla Vivident 45’, genç adama 45 dakika boyunca kesintisiz ferahlık sunuyor. Filmin sonunda genç, işin yoğunluğundan bunalan festival görevlisine Vivident 45’ ikram ederek, onu da uzuuuuun süreli kesintisiz ferahlığa davet ediyor.
Vivident… Çiğne, Gülümse, Özgüvenini Tazele!